تماس: 09353132500

مزایای چاپ مقاله

سپتامبر 01, 2019 (0) نظر , , ,

مزایای چاپ مقاله

مزایای چاپ مقاله

مزایای چاپ مقاله

در مقالات قبلی در رابطه با مزایای چاپ مقاله مطلب های بسیاری را نوشته ایم اما در این مقاله اختصاصی قصد داریم تا در رابطه با مزایای چاپ مقالت بیشتر صحبت کنیم .یک فرد محقق و دانشمند همیشه این بار را بر روی دوش خود میکشد که من چگونه اطلاعات را به دیگران منتقل کنم ، اگر تمامی عمر را صرف یاد دادن به صورت اختصاصی در اختیار دیگران صرف کرد دیگر به کار های علمی نخواهد رسید و همچنین نمیتواند مطالب مهم را به فرد بازگو کند چرا که برخی از کار ها تجربی هستند. چاپ مقالات علمی یکی از راه های بسیار تاثیر گذار برای نخبگان است .افرادی که میخواهند پژ.هش های خود را در اختیار دیگران بگذارند و افراد دیگر با خواندن مقاله آنها با فرد نخبه آشنا شوند .

مزایای یک مقاله

قطعا همه میدانیم بار علمی یک مقاله خوب و مهم است اما چرا خیلی از دانشجویان و اساتید به دنبال چاپ مقاله در ژورنال‌های معتبر داخلی و خارجی با ضریب تاثیر و ایمپکت فاکتور بالا  هستند ؟

مطب پیشنهادی :  اکسپت مقاله چیست | انواع اکسپت مقاله | از کجا اکسپت مقاله بگیریم؟

مزایای چاپ مقاله برای دانشجویان

نمره یکی از مسائول مهم برای دانشجویان است در کارشناسی ارشد ۲ نمره  به چاپ مقاله تعلق می‌گیرد و باقی نمره از 18 نمره حساب میشود . اما این به شرطی است که دانشجو بتواند مقاله خود را در یک مجله علمی معتبر چاپ کند. از مزایای دیگر میتوان به مواردا زیر اشاره کرد :

  • بورس تحصیلی
  • قوی کردن رزومه تحصیلی در مصاحبه دکترا

دانشجو باید ثابت کند که در سطح علمی بسیار بالایی قرار دارد و برای این کار باید یک مقاله را در مجله معتبر علمی چاپ کند ، دانشجویان دکترا برای دریافت مجوز دفاع از پایان نامه از دانشگاه، باید در مجلات معتبر مقاله چاپ کنند. شانس دانشجو در چاپ مقاله ها در مجلات معتبر  برای گرفتن فرصت مطالعاتی از دانشگاه‌های خارجی بیشتر می‌شود.

مزایای چاپ مقاله برای اساتید

قطعا این تنها دانشجویان نیستند که از چاپ مقاله در مجله های معتبر استفاده میکنند بلکه اساتیدی هستند که به دنبال مزایای استفاده از آن میباشند و قطعا برای استادان نیز مزایایی وجود دارد .

  • ارتقای شغلی
  • افزایش رتبه مدیریتی
  • حقوق و مزایا
  • شناخته شدن در زمینه موضوع مقاله و صاحب نظر بودن در جامعه علمی
مطب پیشنهادی :  اکسپت یک ماه مقاله در سایت اکسپت یک ماه مقاله در موسسه الو تز

این ها از جمله مزایای مهمی هستند که چاپ مقالات برای اساتید دارد .

الو تز برندی متفاوت در خدمات پایان نامه و مشاوره پروپوزال با همکاری اساتید برجسته ایران

مشاوره پروپوزال دکتری و مشاوره پروپوزال ارشد و مشاوره انجام پایان نامه ارشد و مشاوره انجام پایان نامه دکتری

 

نظر (0)



Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

error: تلفن های تماس : 09353132500 و 09199631325 می باشد.